0
A+ A-
Bangga bertindik, remaja perempuan kongsi di laman sosial | Itu taik lalat ke bawah bibir ataupun pin tudung spare ‘ditindik’ kat situ?? Mana nak tau kalau hilang pin kat tudung boleh ganti yang ada di bawah bibir tu kan.. Hahahaha..

Beribu-ribu sayangnya awek bertudung ini ye.. Dah bertudung comel macam mawar Fareeda dan dipandang manis saja tapi sayang dia pun galak nak bertindik bagai macam lembu. Suka dan bangga dia selfie dengan tindik-tindik yang menghiasi di bawah bibir itu kan..

Gadis melayu bertudung bangga tayang tindik

Lepas ini tindik pula di kening itu hah! Ingat cantik ke buat macam itu! Eh,.. Tudung yang dipakai pun corak tengkorak dan baju yang dipakai minah ini pun jarang, nampak lengan putih melepak itu kan.

Kawan disebelah minah itu pun bertindik juga di hidung. Sama-sama hanyut dengan ‘trend’ cucuk sana sini yang menjadikan tindik sebagai barang hiasan di muka. Dulu popular dengan budak gothic ke punk kan?? Agaknya ini salah seorang daripada kumpulan itu ke? Itu jawapan hanya diorang saja tau, Miss pun tak tau.. Huhuhuhu.

Buruk betul muka ditindik macam itu. Nak cantik dipandang tak perlu semua itu sebenarnya.., hanya mengekalkan keaslian yang semulajadi saja pun cantik jugak kann.. - Utaranews

Bangga bertindik, remaja perempuan kongsi di laman sosial
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top