0
A+ A-
Pakaian mencolok mata, peminat suruh Sharifah Sakinah berbogel | Walaupun sudah bergelar isteri orang, penampilan pelakon Sharifah Sakinah masih lagi sama seperti dulu.. Kinah juga sering dilabel sebagai seorang yang terlalu berani beraksi seksi tanpa memperdulikan komen dan pendapat orang ramai..

Sebenarnya Miss A tak hairan sangat dengan imej-imej seksi ditonjolkan Kinah.. Kalau tengok posing Kinah di akaun Instagramnya, semua gambar boleh tahan seksi.. Kalau Wak Doyok tengok pun boleh merecik, bini orang tak bini orang dah seksi sangat semua lelaki pun geram..

Terbaru, Kinah ada memuatnaik gambar semasa menyambut ulang tahun kelahiran rakan artisnya iaitu Marsha Milan.. Kinah telah mengayakan baju tanpa lengan, ala-ala orang ‘berkemban’ dan baju tu agak jarang..

Peminat Bengang Minta Sharifah Sakinah Telanjang

Maka banyaklah komen yang mengkritik dan ada juga yang menyokong imej yang digayakan Kinah.. Salah seorang follower Kinah bagi komen paling win.. “kinah...better u bogel je lh ...drpde pkai bju tu,” tulisnya..

Tetapi, Kinah dan seksi memang berpisah tiada.. Miss A tengok ramai dah peminat yang mula dok backup dia walaupun Kinah berimej seksi.. Antara kata-kata orang yang suka Kinah seksi ialah 'biarlah Kinah seksi, janji dia jadi diri sendiri'.. 

Bila ada yang memberi nasihat mula peminat Kinah mempersenda individu itu cuba nak ustaz dan ustazah jadian.. Baguslah peminat macam ni, boleh ikut sama-sama ke nereka jahanam.. Oppss.. hahaha.. - UtaraNews
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top