0
A+ A-
Aksi terlampau dua gadis Melayu dalam tandas tersebar | Gila! Sesetengah orang yang terlampau obses bergambar ini tak kira tengah buat apa ke atau kat mana pun.. Semua nak berkongsi di laman sosial untuk tatapan umum.. Orang macam ini tak pernah bosan ke bergambar?

Kadang itu gambar-gambar yang menunjukkan kebodohan pun nak dikongsi. Ada yang sanggup itu kongsi gambar bogel pun ada.. Nak tarik perhatian lah sangat kan.. Menyampah ada lah! Ini lihat lah gelagat dua minah sengal ini, bangang betul!

Selfie Remaja Melayu Sedang Berak Viral

Sampaikan sempat bergambar tengah ‘berak’ nak dikongsi.. Buruk betul perangai, ini tak boleh jadi calon isteri ini. Kalau tak haru rumahtangga korang.. Dua minah ini dah sewel agaknya kan..

Tengah berak terkangkang macam itu pun nak bergambar.. Bodoh! Satu hal lagi itu siap berteman yang tak boleh blah. Besar panjang nak berteman bagai.. Nak manja-manja lah kononnya.

Nampak macam lesbian pun ada dua minah ini.. Mesra semacam saja Miss tengok.. Peluk ketat-ketat pula itu.. Korang rasa??  - Utaranews
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top