0
A+ A-
Jawapan Balas Amran Fans Buat Ikon Belia Negara | Kebelakangan ini kecoh di laman sosial tentang isu pengambilan pekerja warga asing bagi mengisi beberapa sektor pekerjaan di Malaysia.

Isu ini tampak makin berlarutan apabila ada yang membandingkan pekerja warga asing ini dengan graduan dan rakyat tempatan yang disifatkan sebagai terlalu memilih pekerjaan lapor Oh Bulan.


Cadangan Amran Fans


Perkara ini tidak dipersetujui dan ditentang ramai pihak termasuklah Amran Fans. Menerusi satu perkongsian terbarunya Amran mencadangkan agar anak kepada timbalan perdana menteri, Datuk Nurulhidayah bekerja sebagai jurujual, juruwang atau pelayan kedai makan.

“Panas dik…”


Terpangggil dengan status tersebut yang mendapat lebih seribu perkongsian di Facebook, Nurulhidayah dilihat seolah membalas kenyataan terbabit di akaun Instagram miliknya, ‘deltanovzulu’.

Tiba2 rasa bangga. Glamour. Tapi tak nak riak la. Sebab? Bukan sahaja kat dunia orang cari, kat akhirat pun ramai yang akan cari sebab nak minta maaf.

Alahaii..Panas dik kat padang Masyar tu nanti. Takpa la. Kak Long tunggu jer korang cari Kak Long nanti.

Jawapan balas Amran Fans


Amran Fans bagaimanapun membalas kembali kenyataan terbabit sambil mengatakan boleh berjumpa dengannya di kedai mamak sahaja. Biasalah siapa tak kenal meran ni, melawak tak habis-habis.

(Baca: Ikon Belia Malaysia Jawab Sindiran Amran Fans)
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top