0
A+ A-
"Hotdog Lelaki Sabah Semua Kecil Macam Lada" - Rikah Danies | Di laman sosial Facebook ada seorang perempuan yang menggunakan nama Facebooknya Rikah Danies, kecoh dan mengutuk mengatakan ‘anu’ lelaki Sabah semuanya kecik-kecik macam ‘lada’.. Ishhh! Ish! Perlu ke sampai nak mengeluarkan kenyataan macam itu sekali??

Selepas dia mengeluarkan kenyataan sensitif itu, ramai lah yang memberi komen dan mengutuk minah itu.

Kerana Kenyataan Zakar Lelaki Sabah Kecil, Gadis Dikecam

Sampaikan ada yang kata minah itu jenis ‘pakai buang’, korang pun tahu kan maksudnya itu.. Memang kena lah dengan kenyataan yang dikeluarkan itu, kenapa bengong sangat nak kalut pasal ‘anu’ orang??

Kecik atau besar itu lantak lah, yang dia kecoh muat naik pasal benda tu kat laman sosial kenapa?? Tak menghairankan lah orang ramai dok kutuk dia macam-macam. Lepas tu, tahu pulak nak marah yer.. Sebelum muat naik kenyataan sensitif itu tak fikir pulak akibatnya??

Sudah pasti lah, ini merupakan isu sensitif terutama bagi kaum Adam, betul tak?? Tapi itu lah minah ni pun jenis tak tahu malu dan tak reti nak mengalah, dia menegaskan lagi kenyataan itu dan minta lelaki Sabah terima kenyataan yang dorang ‘punya’ kecik!

Apa jenis perempuan lah minah itu yer?? Dia tu perempuan, jaga lah maruah sikit dan tak payah nak kalut sangat pasal semua itu.. Kalau dia nak orang hormat dia, dia kena lah hormat orang lain sama! Kalau dia sendiri tunjuk dia tu perempuan jenis macam mana, terima lah cacian dari orang ramai! Sendiri cari pasal, sendiri tanggung lah!

"Hotdog Lelaki Sabah Semua Kecil Macam Lada" - Rikah Danies
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top