0
A+ A-
Luahan Sayu Isteri yang Menyerang Majlis Persandingan Suaminya | Hari2 yg datang aku lupa hari apa, bape hari bulan semua aku lupa tapi Nama mu Aku tak pernah lupa wahai suami. Hari ni 15/02/2016 genap 4 bulan kau tinggalkan aku. Kalau nak di ikut dlm sijil nikah aku tgk td dah jatuh ***** . AllahuAkbar. . Hari ni merupa kan hari terakhir aku menjadi isteri mu Sayang.

Kenapa semua ini terjadi dalam perkahwinan kita. Kenapa ?? Kebahagian kita tak dapat diungkap kan dgn kata2, kau pergi tinggal kan aku tnpa khabar. Dan pengakhiran nya sungguh menyayat hati. Pedih nya tak terkata, luka nya smpai mati akn terus terukir. 

Wahai lelaki yg bergelar suami, percaya lah aku tak pernah melupa kan kamu. Rasa sayang rasa rindu tak pernah hilang hingga kan hari ini.

Tak mungkin aku akn berjumpa dgn kamu dgn senyuman sperti hari2 aku menyambut kepulangan mu balik kerja.

Sayang, percaya lah. Setiap hari aku tunggu di dpn pintu, dr 15/10/2015 hingga kan hari ni. Pintu sentiasa setia menunggu mu mcm tu jgak lah hati aku dgn harapan kamu akan pulang.

Hingga kan hari ini kamu tak juga pulang..

(Kemaskini: Quyun Zulkifly Akhirnya Dicerai Talak Tiga)

Luahan Isteri yang Serang Majlis Kahwin Suaminya

Kenapa org ke3 perlu ada dalam hubungan kita, kenapa ? Apa salah dan dosa ku, ap klbihan dia dan apa kurang nya aku. .

2 Tahun 5 bulan 10 hari usia perkahwinan kita. Sungguh aku jaga perkahwinan kita ingin kan kebahagian hingga ke syurga Jannah. Maaf kan aku kerana tak dapat pertahan kan rumah tngga kita. Rumah tangga kita hancur kerana org ke3 yg tak berhati perut yg snggup melihat rumah allah hancur.

Hari ni merupa kan hari terakhir aku menjadi isteri Mu sayang. 

Kepada Perempuan yg bernama NOR SHAHIDA BINTI TOHAIR terima kasih kerana datang menghancur kan rumah tangga aku. Aku tak pernah kenal siapa pon engkau sebelum ni. Aku tak bermusuh dgn kau tp kenapa kau balas dendam dgn mngahncur kan rumah tangga aku. Terima kasih kerana bg penderitaan pada aku.. 

Kepada Mu sayang.

Dengan rela hati aku lepas kan kau pergi pada perempuan yg kau ingin kan. Demi kebahagian mu, Pergilah sayang. . Pergi lah..

Aku lebih rela hidup menderita dari berkongsi kasih sayang.. Aku berjanji setiap saat ni aku xkan lagi mucul dpn mata mu. Tatap lah wajah isteri baru mu. Walau pon perit aku akn terima. 
Wahai suami, lepas kan lah aku dgn cara baik. seperti mana kau ambil aku pulang kan lah juga dgn cara baik pada mak abah aku. . Aku masih ada mak abah masih sihat lagi tak salah kalau datang pulang kan aku cara baik. 

Luahan Sayu Isteri yang Menyerang Majlis Persandingan Suaminya

Untuk hari terakhir bergelar isteri..

Kepada suami dan perempuan yg merampas kebahagian aku terima kasih sgt2 kerana kamu berdua dh berjaya derita kan hdup aku. untuk suami jaga lah isteri baru mu seperti mana engkau jaga aku dlu. , bahagia kan dia seperti mana kau bahagia aku dulu. Untuk perempuan yg merampas kebahagian aku skrg giliran kau pula ambil alih tempat ku. . Jgn bina kebahagian atas penderitaan org lain. 

Cuba lah untuk bahagia, Ada sebab kenapa allah pisah kan aku dgn suami, ada sbb yg tertentu kenapa Allah Ta’ala uji kehidupan aku. Terima kasih ya Allah kerana masih lagi mengasihi aku. Kepada insan yg selalu mndoa kan ayu tak kira lah di mana pun anda semua, terima kasih sgt2. Ayu baca semua komen2 awk semua . . Terima kasih awk semua.

Kepada insan yg selalu komen bkn2 terima kasih juga, ayu xmarah pon. Kita cuma xrasa, cuba ambil hati ayu letak pada hati korang msti korg meraung minta kluar. Tak apa, komen la apa pon ayu tak marah.. 

#kepadasuami berbahagia lah.

#kepada manusia bergelar perempuan tolong lah fahami isi hati aku bagaimana derita nya apabila kebahagian nya dirampas.

#untuksaya, tidur lah. Pejam kan mata. Anggap lah semua ni mimpi dan mainan tidur. In shaa Allah bahagia menanti mu kelak.

ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top