0
A+ A-
Bagaimana posisi Anda saat tidur bersama suami atau isteri Anda? Menyamping, terlentang, berpelukan, saling membelakangi atau sama-sama berada di sudut tempat tidur tanpa peduli satu sama lain? 

Tahukah Anda, posisi tidur yang benar dapat membuat tidur Anda semakin berkualiti. Tidak hanya itu saja, manfaat lainnya adalah Anda akan memperoleh hubungan yang jauh lebih sihat dan romantis pastinya. 

Posisi Terbaik Ketika Tidur Bersama Pasangan

Jika Anda sudah mempunyai bayi, perhatikan juga posisi tidurnya agar tetap selesa dan tidak membahayakan bayi Anda. Dan berikut beberapa posisi yang betul saat Anda tidur bersama pasangan dan bayi Anda. 

1. Spoorking. 

Posisi yang Betul Ketika Tidur Bersama Pasangan

Untuk posisi ini, wanita harus tahu apa yang harus dilakukan agar posisi ini menjadi baik untuk kedua belah pihak, seperti menjaga rambut panjangnya agar tidak mengenai wajah pasangan. Jika Anda menguraikan rambut Anda, tentu akan membuat pasangan anda tidak selesa semasa tidur, cubalah untuk menyampingkan rambut Anda agar tidak mengenai pasangan. 

2. Cold fusion vs boa constrictor. 

Posisi yang Betul Ketika Tidur Bersama Pasangan

Untuk posisi ini, wanita mencuba tidur di lengan lelaki, dan cubalah untuk membuatnya berasa selesa. Saat wanita berada di posisi normal, peluklah ia dengan lembut dan tidak dengan gerakan kaku, agar dia boleh tidur dengan baik dan tidak bangun dengan leher kaku. 

3. Tidur dengan bayi. 

Posisi yang Betul Ketika Tidur Bersama Pasangan

Jika Anda berdua tidur dengan bayi Anda, cubalah untuk menempatkan bayi di tengah-tengah, iaitu di antara Anda dan pasangan. Dan hindari posisi yang dapat membahayakan bayi Anda.

4. The barely there vs the fugitive. 

Posisi yang Betul Ketika Tidur Bersama Pasangan

Jika wanita ingin tidur di sudut tempat tidur, itu bukan bererti Anda harus menyelinap di belakangnya. Berikan ia ruang, agar anda berdua boleh mendapatkan tidur malam yang baik dan hubungan yang sihat.
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top