0
A+ A-
Awek ditegur lelaki lain kerana cantik, teman lelaki bertindak cukur kening awek | Sejak kebelakangan ni banyak kes cemburu sehingga kan alat sulit kaum lelaki yang jadi mangsa. Kami dengar pun naik meremang bulu roma kami. Ganas rupanya wanita kalau dah marah dan menguasai diri tu.

Teman lelaki cemburu buta cukur kening awek sendiri

Kisah yang kami nak kongsi ni lain pula hal nya, ini apabila kaum lelaki pula yang cemburu dengan kecantikan aweknya. Tak nak bagi jantan lain tengok, ini apa yang dilakukan oleh boyfriend wanita ni. Adoii macam-macam la!

Kisah ini dipetik menerusi Instagram Julia.Mov.

Teman lelaki saya mencukur kening saya selepas seorang lelaki memuji kecantikan saya di kelab malam semalam. Tambahnya kalau saya nak jadi teman wanitanya, saya harus nampak kurang menarik. Nasib baik saya masih sayangkan dia. Dia hanya cemburu kerana dia begitu cintakan saya

Awek ditegur lelaki lain kerana cantik, teman lelaki bertindak cukur kening awek
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top