0
A+ A-
Lempias Nafsu Serakah Pada Wanita Tempatan, Warga Nepal Terima Padah | Seorang lelaki Nepal terima padah apabila kebiadabannya terhadap wanita melayu tempatan disedari oleh lelaki yang juga suami kepada wanita itu.

Menurut suami wanita yang menjadi mangsa kerakusan warga Nepal itu, GENJI Buskers, dia yang tengah sibuk menyediakan barangan Busking di depan Sogo tidak sedar iseterinya yang bernama Farah didatangi seorang lelaki warga Nepal dari belakang.

Warga Nepal terbabit memeluk isterinya dari belakang menggunakan tangan dan menjerut tengkuk isterinya.

Warga Nepal Gila Seks di Sogo

Bagaimana kejadian ini boleh berlaku di tempat awam? Warga asing sudah semakin berani menunjukkan belang mereka di negara Malaysia ini.

Berikut merupakan kisah yang diceritakan oleh GENJI Buskers sendiri.

HATI2 DENGAN NEPAL... aku tengah setup barang nak busking depan sogo,nepal ni datang dari belakang farah yang tengah berdiri belakang aku terus peluk farah dari belakang guna tangan n jerut tengkuk farah ,tangan kiri dia buat keje.. farah meronta tolak muka dia ,aku trsedar dan trus xsedar keje kan die....depan public depan sogo ok.. terang-terangan pun dia berani buat mcm tu dn aku x bgi org awam lain cmpur tgan.tahu2 die dh tersembam drah memancut.. DIE PELUK BINI AKU! kalau kena kat korang camne??

Kalau sayang malaysia jom viralkan post ni.. aku bukan batak like.. tetapi setiap wanita muslim dimalaysia adalah tanggungjawab kita bersama.

Lempias Nafsu Serakah Pada Wanita Tempatan, Warga Nepal Terima Padah

Lempias Nafsu Serakah Pada Wanita Tempatan, Warga Nepal Terima Padah

Lempias Nafsu Serakah Pada Wanita Tempatan, Warga Nepal Terima Padah

Nasihat kami kepada anda di luar sana terutama perempuan, sila berhati-hati sekiranya berjalan di sekitar Sogo kerana anda juga mungkin akan mengalami nasib sedemikian rupa. Sentiasalah membawa teman untuk berjalan walau di mana anda berada.

(Baca: Perkembangan Kes Warga Nepal Raba Wanita Depan Sogo)

Catat Ulasan Blogger

 
Top