0
A+ A-
Wanita Lakukan Hubungan Intim dengan Mayat Suaminya Hingga Lahirkan Anak Pelik? | Terkejut kami membaca artikel yang mendakwa seorang wanita melahirkan anak pelik sepelas melakukan hubungan seks dengan mayat suaminya.

Anda baca sendiri artikel ini.

Bayi Yang Lahir Hasil Dari Hubungan Seks Dengan Mayat?

Pelik, aneh dan hampir mustahil bila difikirkan secara normal dengan akal manusia, bolehkah mayat menghasilkan sperma? inilah yang berlaku di Myanmar.

Difahamkan lahirnya seorang anak yang terhasil dari hubungan seks seorang wanita dengan suaminya yang sudah meninggal setahun yang lepas.

Sejurus suaminya itu meninggal si isteri segera memanggil tukang awet untuk mengawetkan mayat suaminya itu.

Isteri yang berharap akan mendapat keturunan dari suaminya dari pada sisa-sisa air mani si mayat kemudian dengan segera si isteri melakukan hubungan intim dengan mayat suaminya itu.

Setelah setahun, alangkah terkejutnya si isteri dengan keluarganya apabila dikhabarkan dia mengandung kemudian berjaya melahirkan anak yang didakwa hasil daripada hubungan seks dengan mayat suaminya.

Lebih mengejutkan penduduk setempat apabila wajah bayi itu lain dari pada yang lain, penduduk tempatan memanggil bayi ini dengan nama "angkaupuk" (pontianak) sebagaimana yang sumber katakan.

Wanita Lakukan Hubungan Intim dengan Mayat Suaminya Hingga Lahirkan Anak Pelik?
Gambar bayi yang kononnya terhasil dari hubungan seks dengan mayat. Gambar ini sebenarnya adalah bayi pelik yang dilahirkan di Indonesia.

Apa pendapat anda? Bagi kami kisah ini mengarut. Mana mungkin alat sulit mayat boleh menegang dan memancutkan sperma.
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top