0
A+ A-
Bekas Kekasih Pasangan Pengantin yang Diserang Semasa Bersanding Mengamuk | Korang pasti ingat pasal isteri serang suami di majlis perkahwinan yang terjadi pada bulan lepas. Kisah itu jadi viral satu malaysia dan jadi buah mulut netizen.

Nak cerita panjang rasanya tak payah kot sebab korang mesti tahu jalan ceritanya bagaimana kan.

Pendedahan Bekas Teman Lelaki Isteri Kepada Pengantin yang Diserang


Terbaru, bekas teman lelaki kepada isteri terbaru lelaki yang kahwin kantoi kahwin lain tu kongsikan screenshot di status di Facebook. Wahh, ingatkan dah habis. Rupanya ada lagi siri tentang perkahwinan mereka yang dapat ‘perhatian’ orang ramai ni. Baca untuk tahu kisah lebih lanjut.

Kisah ini dipetik melalui Facebook Yazid Vice II dan Facebook Quyun Zulkifly yang kami kongsikan menerusi Ohbulan.

‘Kau yang gila nak laki orang..’

Bekas Kekasih Pasangan Pengantin yang Diserang Semasa Bersanding Mengamuk

Bekas Kekasih Pasangan Pengantin yang Diserang Semasa Bersanding Mengamuk

Berikut merupakan screenshot yang dikongsikan bekas boyfriend kepada isteri baru lelaki yang kahwin lain tu. Mungkin sebab geram sangat kot.. Sebab tu dia tak teragak untuk sebarkan keburukan dan ‘cakap tak serupa bikin’ bekas teman wanitanya tu.

‘Nak nangis baca mesej dia hantar kat ex boyfriend dia’

“Kau Yang Gila Nak Laki Orang” - Bekas Kekasih

Selepas itu, beberapa jam yang lepas menerusi akaun FB Quyun Zulkifly, iaitu bekas isteri yang diceraikan suaminya (kini jadi suami kepada isteri baru, Norshaida Tohair) turut kemas kini status di FB. Wahh.. Nampaknya isu ni seakan tiada penghujung.

ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top