1
A+ A-
Pekerja Butik Polo dan Bonia di Tawau Berlagak | Mohon kepada kakitangan butik Polo dan Bonia di Tawau, Sabah ini, jangan berlagak bin kumpau bin tambirang bin borro. Macam kau punya nenek moyang atok bin bapak kau punya kedai. 

Tulisan ini dipetik menerusi Miss Manja yang kami kongsikan menerusi Pixelperfext.

Wanita Bengang Kakitangan Butik Polo dan Bonia Tawau Berlagak

Tak kisahlah di Tawau atau di mana-mana. Jangan pandang orang macam tiada apa-apa walaupun pelanggan datang setakat memakai selipar jepun. 

Apakah hanya orang yang berpakaian smart sahaja yang boleh masuk ke premis Polo dan Bonia? 

Mohon terasa kalau ada rakan-rakan dalam Wechat saya ini yang bekerja di sana atau kawan-kawan atau keluarganya. 

Jangan memandang orang seperti tiada apa-apa. Tak kira cara penampilan orang itu buruk mana sekali pun. Kau berkerja sebagai pekerja di butik tersebut. Jadi, buatlah cara seperti seorang pekerja. Bukannya berlagak seperti kedai itu kau yang punya atau ada share di kedai itu atau seolah-olah kau yang buat kedai itu. 

Kamu melayan pelanggan dengan yang baguslah tetapi jangan berlagak dan menilai orang dari luaran walaupun mereka memakai selipar cina bukit.

Pekerja Butik Polo dan Bonia di Tawau Berlagak

Catat Ulasan Blogger

  1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
    hubungi Ki Witjaksono di:0852-2223-1459
    selengkapnya klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

    BalasPadam

 
Top