Header Ads

Kisah Sebenar Suami Gila Talak Sanggup Panjat Kereta Isteri Mohon Maaf (Video)

Viral di media sosial video yang memaparkan seorang lelaki memanjat kereta seorang wanita yang dipercayai isterinya.

Menurut kapsyen di video terbabit, lelaki yang juga suami kepada pemandu kereta berkenaan dikatakan merayu untuk diterima semula. Tapi betul ke suami? 

Suami Gila Talak Sanggup Panjat Kereta Isteri Mohon Maaf

Menurut orang yang memuatnaik video terbabit,

Katanya ni kes Gila Talak.. Sanggup dia panjat kereta bekas isteri untuk merayu kemaafan.. Kesian jugak Abang John tengok.. Tapi nak buat macam mana kann..., dah terlajak cakap memang merana laa.. Sebab tu la benda halal yg paling tak disukai Allah SWT adalah 'talak'.. Haihhhh

Tonton video Lelaki Gila Talak Mohon Kemaafan Isteri di Bawah.


(Kemaskini: Lelaki ‘Gila Talak’ Tampil Perjelas Kisah Sebenar)

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.