0
A+ A-
Bergelar artis memang tidak lekang dari dikritik orang ramai. Apa sahaja yang dilakukan pasti mendapat perhatian ramai. Namun apabila sering di dihina dan dikutuk mengenai paras rupa, pasti menyakitkan.

Isteri kenapa Shuib Sepahtu juga tidak terkecuali daripada semua ini. Baca luahan Siti Sarah apabila ada yang sering menyamakan dan menghina hidungnya. Memang kurang ajar!

Respon Siti Sarah Buat Haters yang Membenci dan Sering Mengutuk Dirinya

Sudah lama berlaku dalam hidup saya…

Sering Dikutuk ‘Buruk’, Ini Luahan Sayu Siti Sarah

Saya teringin sangat nak tau, sebagai manusia biasa, apakah yg akan anda lakukan sekiranya orang mengutuk dan menghina pada rupa anda?

Perkara ini berlaku pada saya bukan dari semalam atau dua tiga tahun lalu, perkara ini sudah lama berlaku dalam hidup saya, saya mula menyedari yang saya tak sama macam org lain seawal saya bersekolah.

Alah dipanggil hodoh , badak ! Apa lah sangat .. Pada awal tadika ada budak panggil saya“hidung awak macam BABI” saya marah dan pangil die nenek kebayan ..hahahahaha

Lalu budak tu marah dan menagis sebab saya panggil die nenek kebayan .. Ha biasa la budak2 .. Masuk sekolah rendah sama jugak.. Tapi dah biasa, masuk sekolah menengah ???? hampir setiap hari kene ejek HIDUNG HIDUNG HIDUNG, sampai kadang-kadang mengelak nak naik bas, tunggu dah tak ramai, baru naik bas..

Orang takkan berhenti bercakap

Sering Dikutuk ‘Buruk’, Ini Luahan Sayu Siti Sarah

Nasib baik ada kawan @yatie_zul n @azucarmoreena die org cakap, kau ala2 black, pernah terlintas di hati (aku nak pegi buat hidong ) supaya orang dah tak boleh cakap lagi.. Tapi fikir-fikir balik ,orang tak akan berhenti bercakap, cantik macam mana pun org tetap akan kutuk , bila dah kawin besalin lagi org kutuk gile2 gemok, hidong besa, macam2 lagi ..

Ini bahagian cerita saya yang sebenarnya ,banyak lagi tapi panjang sangat kalau saya nak tulis hahahah.. Saya tak penah bercakp pon pasal bende ni.. Cuma kadang2 terkesan jugak ???? tapi saya akan fikir macam ni (Aku ada 3 org anak yg menganggap aku perempuan paling cantik dalam dunia hahahaha dan aku ada suami maharajalawak hahahah memang bahagia hidup aku …. ) sekian

Catat Ulasan Blogger

 
Top