0
A+ A-
Admin tlg post kisah ini..

Assalamualaikum warga krt. aku seorang lelaki yg belum berkahwin.. disini aku nak gtau 1 kisah yg sudah 2mggu aku perhatikan. kisah dia tntg seorg wanita yg terlalu muda bg aku melahirkan anak tidah sah taraf di slh 1 hospital disini..

Melihat akan wanita itu membuatkan aku rasa berslh sbgai seorg lelaki.. Wanita itu selamat melahirkan seorg bayi lelaki. tp disebabkan dia belum berkhwin dia meminta slh seorg disitu utk mgazankan anaknya.. kbetulan aku disitu aku mengambil bayi comei itu dan mengazankan ditlinganya. selesai 1 bab aku lihat wnita itu menangis mgkin terharu ke apa Wallahualam.. 

Tindakan Mengejutkan Lelaki Apabila Seorang Wanita Minta Azankan Anak Luar Nikahnya

Berkali2 mengucapkan terima kasih pd aku.. lps tu dtg sekmpulan JKM dan Pegawai dri Pjbt agama menyoal wanita itu mcm2.. dgan tenang wanita tu mnjwb dia xkan izinkan spa2 ambik anak dia..apa jd sekalipun dia sndri akan mnjga anak tu wlaupun xbersuami.tk henti2 dia mencium anak suci itu..terdetik di hti aku lelaki yg perlakukan wanita ni sehgga melahirkan anak seorg diri disni adalah laki yg plg bodoh!

wlaupun wanita ni lahirkan anak tnpa berkhwin aku ttap pndang wnita ni sperti aku memndg permata yg blum pernah aku jmpa.. pengorbanan dia mlahirkan ank seorg diri sgat buat aku yg juga lelaki sebak dan menangis..sorg dri dia mmbwa brg2 smbil mngendong ank kcil berjln pelan2 menuju keluar dari hspital..aku bntu membwa beg yg dglasnya tu dan bertya nk ke mn dgan spe blik..

Dia snyum je pastu bru ckap dgan teksi..Allahuakbar..kpada semua lelaki tlonglah jgan wat wnita cmtu..kau tktahu betapa sedihnya aku melihat keadaan mereka yg bernasib cmni disbbkan kita yg jga lelaki..trasa malunya aku sbgai lelaki bla mlihat kaum aku sndri aniayai seorg wnita yg berhti mulia mcam wanita yg aku jmpa tdi..jgan ingat lpas bla,, wat cmtu..mgkin dunia bleh lepas bro..kat sna nanti menggung azab yg x tehgga.. kpada wanita disini klau korg jmpa wnita yg cmni jgn lah dicaci dikeji dihina..sesgguhnya mereka2 yg bernasib bgini yg sggup mnjga ank mereka sndri atas dosa lmpau mreka wat kan aku pndang mereka level plg atas sekali..! - KRT | BLOG MAZEER

“Encik, Boleh Tolong Azankan Anak Luar Nikah Saya?”
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top