0
A+ A-
PENYANYI muda berbakat yang dicungkil melalui laman Youtube, Najwa Latif tampil menafikan bahawa dirinya sudah berkahwin dengan seseorang.

Najwa atau Imratul Najwa Abdul Latif, 21, sedikit terkejut dengan berita mengatakan dirinya sudah berkahwin malah menyifatkan penyebaran gambar itu sebagai sesuatu yang melucukan.

Menurut penyanyi yang melonjak naik dengan lagu Cinta Muka Buku ini kepada sebuah portal akhbar, gambar itu sudah disebarkan oleh orang ramai sejak tahun lalu.

Didakwa Sudah Berkahwin, Ini Jawapan Najwa Latif

“Terkejut juga kerana (wanita itu) ada iras sedikit dengan saya. Tetapi saya belum kahwinlah. Sebenarnya saya sudah lihat gambar itu sejak tahun lalu.

“Tetapi apabila diamati semula, kami tidaklah begitu seiras. Mungkin gaya senyumannya yang membuatkan wajah kami seakan-akan serupa,” katanya.

Nama Najwa menjadi viral semalam dek penyebaran foto kahwin itu. Inilah foto yang hangat diperkatakan di laman sosial semalam.

Betul Ke Najwa Latif Dah Kahwin?

Namun pemilik kepada foto itu dikenali sebagai Norreen telah tampil memberi penjelasan di laman Twitter bahawa gambar itu miliknya dan bukan Najwa Latif.

Jelas Najwa lagi kepada portal tersebut, dia mengambil langkah berjaga-jaga sekiranya mahu memuat naik gambar agar tidak menjadi mangsa individu tidak bertanggungjawab seperti yang dialami oleh sesetengah selebriti tanah air.

Baru-baru ini kecoh di laman internet apabila tersebarnya gambar Mira Filzah yang menunjukkan dia sedang bergambar dengan objek menyerupai bentuk kemaluan lelaki.

“Sebab itu dalam media sosial, saya akan lihat dulu gambar dengan memikirkan apakah impak gambar itu sekiranya ia dimuat naik.

“Sebagai selebriti, kita perlu berbuat demikian memandangkan ramai pihak yang tidak bertanggungjawab dalam alam maya,” ujarnya.

Dalam perkembangan lain, penyanyi berusia 21 tahun itu bakal muncul dengan single baharu berjudul Biar, hasil ciptaan bersama kakaknya, Ika Latif.

ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top