1
A+ A-
Seorang vlogger Youtube membuat video sebagai pengajaran kepada kaum wanita di mana lelaki ini menunjukkan kemewahan yang dimilikinya dengan memandu kereta sport Lamborghini. Pada permulaan video ini, ramai wanita yang tertarik dan termakan pujuk rayuan lelaki tersebut.

Lihat Bagaimana Lelaki Ini Beri Pengajaran Kepada Wanita Materialistik (Video)

Tetapi sebenarnya dia hanya menaiki basikal bmx sahaja. Kaum wanita yang pada awalnya sangat yakin dia memiliki kereta Lamborghini, berlalu pergi dan beredar meninggalkan lelaki itu selepas mengetahui dia hanya menunggang basikal.

Ada juga gadis yang memarahinya kerana kesal lantaran tertipu dengan lelaki tersebut. Namun, setelah itu, lelaki itu kembali beraksi dengan memandu mobil mewah Lamborghini tersebut dan berjalan melewati beberapa wanita tadi yang menolak pelawaannya.

Tonton video Lelaki Ini Beri Pengajaran Bernilai Kepada Wanita Materialistik di bawah.

Catat Ulasan Blogger

  1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
    hubungi Ki Witjaksono di:0852-2223-1459
    selengkapnya klik-> PESUGIHAN TANPA TUMBAL

    BalasPadam

 
Top