0
A+ A-
Bagaimana untuk mengetahui tanda orang betul-betul sayangkan kita atau tidak? Apa tanda-tanda orang sayangkan kita yang boleh kita ketahui jika dia tidak mengungkapkannya? Kita mungkin masih was-was sama ada dia betul-betul sayangkan kita ataupun dia mungkin kekasih tidak serius dalam perhubungan. lebih teruk lagi jika dia hanyalah seorang lelaki playboy atau perempuan playgirl.

Kadang-kadang, kita akan dapat mengetahui sama ada seseorang itu sayangkan kita atau tidak melalui tingkahlaku dan gerak-gerinya terhadap kita. Di bawah ialah sepuluh tanda orang betul-betul sayangkan kita atau tidak, sama ada tanda lelaki sayangkan perempuan ataupun tanda perempuan sayangkan lelaki:

10 Tanda Si Dia Betul-Betul Sayangkan Anda Atau Tidak

1. Selalu Membuatkan Kita Gembira

Orang yang sayangkan kita akan sentiasa ada modal untuk membuatkan kita berasa gembira. Dia inginkan kita selalu happy supaya kita dapat melupakan masalah yang kita hadapi. Dia akan rasa sedih jika melihat kita sedih dan sentiasa mencari jalan untuk melakukan sesuatu yang dapat menggembirakan hati kita.

2. Terima Kita Seadanya

Orang yang sayangkan kita akan menerima kita seadanya tanpa mengira status, pekerjaan atau pangkat. Dia juga menerima segala kekurangan yang ada pada diri kita. Jia anda menemui orang yang sudi menerima segala kekurangan anda, jangan lepaskan dia sebab takut anda akan menyesal suatu hari nanti.

3. Ambil Berat dan Selalu Bertanya Tentang Kita

Si dia akan selalu bertanya mengenai diri kita dengan kerap. Dia juga akan sering bertanya jika kita ada apa-apa masalah dan dia akan sudi untuk mendengar masalah kita serta berusaha untuk selesaikannya. Dia juga akan selalu bertanya benda-benda yang mungkin dia sudah tahu tapi sengaja tanya untuk berbual-bual dengan kita.

4. Suka Pandang Kita

Orang yang sukakan kita memang suka pandang kita setiap masa. Jika kita pandang dia balik, biasanya dia akan senyum dengan kita. Dia juga suka pandang tepat kearah mata kita apabila bercakap dengan kita. ainlah kalau dia bencikan kita,jangankan hendak berbual, nak pandang kita pun mesti tak mahu kan.

5. Marah Bila Kita Buat Salah

Dia akan marah bila kita buat salah, bukan marah yang buatkan kita takut, tapi marah dengan tegur kita dengan nada seperti marah. Kadang-kadang, dia marah sambil senyum pada kita.

6. Suka Bermanja-manja

Orang yang sayangkan kita biasanya suka bersikap manja dengan kita. Itu juga merupakan cara dia menunjukan bahawa dia selesa bersama dengan kita dan wujud perasaan sayang pada diri kita.

7. Tidak Curang Dengan Kita

Lagi antara tanda orang betul-betul sayangkan kita sepenuh hati ialah dia tidak akan pernah memasang niat untuk curang dalam percintaan. Bagi mereka andalah segala-galanya dan mereka tidak akan terpikat dengan kekasih lain yang lebih hensem/cantik walaupun digoda.

8. Suka Usik Kita Terutama Bila Kita Bosan

Apabila kita berasa bosan, dia akan cuba banyak cara untuk menghilangkan rasa bosan kita seperti mengusik kita. Juga kita kita bosan, dia memang suka usik dan bergurau dengan kita dan kebosanan kita akan hilang dengan sendirinya.

9. Cemburu Bila Kita Dekat Dengan Orang Lain

Anda mesti pernah dengar orang kata cemburu tandanya sayang. Kalau tidak cemburu maknanya tidak sayang. Orang yang sayangkan kita mudah berasa cemburu apabila melihat kita mesra dengan orang lain, lebih-lebih lagi orang yang tidak dikenalinya. Cemburu itu tidak salah asalkan tidak berlebihan.

10. Meminta Maaf dan Memujuk Kita Jika Dia Buat Salah Atau Silap

Orang yang betul-betul sayangkan kita akan meminta maaf dan cuba sedaya-upaya untuk memujuk kita jika dia melakukan kesilapan. Dia akan berasa sangat menyesal dan berusaha untuk memujuk kita sehingga kita memaafkannya atas kesalahan atau kesilapan yang dilakukannya.
ISTERI SUKA SUAMI TAHAN LAMA!
LAMPU SOLAR ISTIMEWA-JIMAT BIL ELEKTRIK ANDA & MUDAH DIPASANG!
Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift!

Catat Ulasan Blogger

 
Top