0
A+ A-
KELU lidah kami dibuatnya apabila melihat gambar-gambar yang sungguh jijik lagi memalukan ini. 

Gambar yang mula viral di laman sosial ini menunjukkan seorang lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang ‘menayang’ alat sulitnya di hadapan rumah seorang wanita. 

Kejadian dikatakan berlaku di kawasan perumahan di UPSI, Tanjung Malim, Perak. 

Difahamkan, lelaki Bangla itu bertindak demikian disebabkan tertarik dengan mangsa yang tinggal di situ lapor Mynewshub.

Bangla Onani Depan Rumah ‘Adik Manis’

Aksi lelaki gila seks yang duduk di atas basikal sambil bermain ‘adik’ itu menjadi bualan hangat di kalangan netizen, dengan rata-ratanya marah dan mengutuk aksi biadap lagi tidak senonoh berkenaan. 

Seorang netizen, Nor Hakim menyatakan aksi jijik lelaki itu tidak akan berlaku sekiranya wanita tidak mengenakan pakaian seksi yang mencolok mata. 

“Anak dara pun duk tunjuk betik dengan apom, pakai baju sendat seluar ketat, padan la dengan mamat nih siap tunjuk yang original,” tulisnya. 

Sementara itu, Nur Khairunnisa berkongsikan pengalaman yang seakan sama dihadapinya ketika menyewa dengan rakan-rakan di sebuah flat. 

“Masa duduk menyewa dulu pernah kena gangguan macam ni dengan sorang pakcik kat situ, tapi takde la dia main bebird dia tu depan rumah, cuma dia selalu mengintai dekat tingkap. Lepas itu selalu dok usha pakaian kalau kitorang jemur kat beranda, tengok baju pun jadi.. rasa macam nak hempuk je org tua tu, haih.. nak kata kita orang pakai ketat-ketat, idak la pun, bahaya betul,” komennya.

Apa Yang Bangla Ini Lakukan Di Depan Rumah Gadis Pujaannya Sangat Jijik

Bangla Onani Depan Rumah Gadis Melayu

Catat Ulasan Blogger

 
Top