Header Ads

Bagaimana Budak Darjah 6 Terjebak Seks Bebas Sampai Mengandung? Ini Kisahnya.

Pergaulan bebas dalam kalangan remaja masa kini amat menakutkan. Mana tidaknya, seumur 12 tahun dah pandai lakukan seks serupa orang dewasa. Gejala ini semakin teruk dengan kehadiran aplikasi media seperti Wechat, bingo dan sebagainya .

Tidak mustahil jika ditanya pada budak berumur 12 tahun tentang seks , mereka lebih tahu dari kita.

Perkongsian kali ini dari Zeeda Aziz yang menceritakan seorang budak perempuan usia 12 tahun telah mengandung kerana dirogol oleh rakan yang dikenali melalui Wechat.

Jangan tidak percaya, budak yang menjadi kepercayaan seorang cikgu untuk menjadi mata-mata kepada rakan yang lain itulah yang terjebak akibat terpengaruh lebih.

Menurut Zeeda, Di sekolah waktu rehat, murid lelaki duduk berkumpul beramai-ramai di tangga menunggu murid perempuan melintas lalu. Target mereka cuma satu. Mengotorkan maruah kawan sebaya mereka dengan usikan berbaur seksual.

“Meh sini aku jilat!”

Tak cukup dengan itu, tangan laju menampar punggung murid perempuan (spanking).

Budak Darjah 6 Terjebak Seks Bebas Sampai Mengandung

Dari mana mereka belajar, kena tanya mak ayah. Ada bagi unlimited access ke internet ke?

Bagi mereka gurauan ini harmless. Tetapi inilah permulaan untuk mereka lebih berani mencuba seks bebas.

Menurut remaja berkenaan, aktiviti seks mula aktif apabila mereka masuk ke sekolah menengah apabila masing-masing baru mendapat telefon pintar dengan akses ke laman lucah tanpa had. Malah mereka juga tanpa segan silu berkongsi gambar² lucah sesama mereka melalui aplikasi WhatsApp.

Menurutnya lagi, jika ‘moment’ pengguna itu nampak nakal, gambar profile menarik dan ramai friends, mereka akan dijemput menjadi ahli group rahsia ini. Isi perbualan bukan lagi biasa². Mereka disajikan dengan cerita nikmat itu, sedap ini.

Bukan sesuatu yang pelik jika budak tingkatan 1 dah biasa dengan seks tidak kira pelajar dikelas hadapan atau dibelakang. Remaja berkenaan akui dia terpaksa berhenti sekolah gara-gara mengandung dan kesilapannya.

Zeeda menyeru agar semua ibubapa yang membaca status ini dan peduli akan keselamatan dan kualiti akhlak anak-anak !

jangan biarkan anak bersendiri dengan telefon pintar atau komputer riba mereka. Walaupun kita sudah bentuk anak kita sebaiknya, mereka boleh bertukar 360 darjah dalam sekelip mata.

Hanya kerana satu aplikasi mereka mampu membuat satu temujanji. Hanya kerana seorang lelaki, masa depan mereka bakal berubah sama sekali ! -  Zeeda Aziz

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.