Header Ads

Video Aksi 'Berahi' Dengan Suami Dikecam, Ini Jawapan Siti Sarah

Sama cantik sama padan, pasangan Siti Sarah dan Shuib antara artis yang aktif di laman instagram. Kerap berkongsi gambar dan juga video kehidupan semasa mereka. Namun ada saja yang tidak puas hati dengan tingkah mereka. Hurmm.. (hati hitam lah tu)

Video Aksi 'Berahi' Dengan Suami Dikecam, Ini Jawapan Siti Sarah

Terbaru, Siti Sarah dikritik oleh netizen kerana memuatnaik video beliau bersama Shuib yang dikatakan agak ‘mesra’.

Ada yang memberi komen mengatakan video itu tidak sepatutnya ditayangkan kepada orang ramai, walaupun mereka berdua merupakan pasangan suami isteri yang sah.

Video Aksi 'Intim' Siti Sarah Dan Shuib

Penyanyi bersuara hebat ini telah memberi respon tentang hal ini.

Ini komen Sarah apabila dihentam teruk:

“Sarah dah biasa kena kutuk, dari kecil dah biasa kena buli. Jadi kalau macam sekarang ni apa lah sangat, sebenarnya awak yg pilih untuk nak tengok macam mana. Mungkin ada banyak isteri yang kurang peluk suami pada hari tu . Dengan tengok sarah mungkin die peluk suami dia.

Video Aksi 'Berahi' Siti Sarah Dan Shuib

Korang saksikan sendiri video tersebut dan nilaikan, betul ke 'berahi' seperti yang dikecam oleh netizen.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.