Header Ads

"Ingat Saya Gatal Sangat Nak Laki Ke?" - Dato' Seri Vida (Video)

"Ingat Saya Gatal Sangat Nak Laki Ke?" - Dato' Seri Vida

"Tolong jangan macam-macam.. Jaga maruah diri, hormati saya atas dasar KEMANUSIAAN."

Kenapa pulak DSV marah-marah ni? Menerusi satu video yang dimuat naik di lama IGnya baru-baru ini, jutawan Dato' Seri Vida meluah perasaannya kerana terpalit dengan kontroversi negatif. 

"Ingat saya gelak-gelak gembira sokmo, tak ada maruah ke? Kenapa saya marah? Sayang tahu kan..Kalau nak ikutkan kuat memanglah saya kuat.. Boleh tempuhi isu ibarat nyamuk je ni.. Tapi HATI, hanya yang memahami akan cuba mengerti saya," tulisnya.

DSV juga  turut menegaskan tindakannya mencari calon suami bukanlah kerana mahu meraih populariti.

"Ingat saya gatal sangat ke nak laki? Saya nak fokus bisnes saya la.. Kalau ada jodoh pun, saya nak yang sanggup hidup dengan saya.. Bukan setahun dua je, tapi yang boleh didik anak dan aturkan bisnes saya.. Bukan senang."

Berikut luahan hati penuh oleh DSV. Semoga DSV dapat bersabar kerana tidak semua orang boleh faham diri kita. Mungkin ini semuanya satu dugaan dalam hidup.

Tolong jgn macam2.. jaga maruah diri, hormati saya atas dasar KEMANUSIAAN . . Ingat saya gelak2 hepi sokmo, takde maruah ke? Kenapa saya marah? Syg tahu kan.. kalau nak ikutkan kuat mmgla saya kuat.. boleh tempuhi isu ibarat nyamuk je ni.. tapi HATI, hanya yang memahami akan cuba mengerti sy . . Tapi.. kdg saya tergelak jgk.. sebab dia memalukan diri sendiri 😇 cuma tolong hormati saya walaupun JANDA. Itu HAK Allah nak nilai siapa saya.. org yang rapat kenal sy mcm mana . . Wahai wanita sekalian.. pertahankan maruah wanita kita.. saya mohon.. bayangkan saya berjuang.. betapa sedihnya kita dipermainkan . . Nak populariti ke? Ingat saya gatai sangat ke nak laki? Saya nak fokus bisnes saya la.. kalau ada jodoh pun, saya nak yg sanggup hidup dgn saya,, bukan setahun dua je.. tapi yang boleh didik anak.. aturkan bisnes saya.. bukan senang . . Syg semua.. tahukan saya ni wanita, yang punya kudrat yg sama dgn KejAdian wanita lain.. hati jiwa raga yang serupa.. di sebalik kejayaan saya ni . . perjalanan saya amat perih.. ramai orang tak tahu.. doakan saya.. moga dijauhkan dgn orang yang mengkhianati.. didekatkan dengan orang yang mengerti saya.. ye... sy rindu syg2 semua.. muahh 💋💋💋😁😁😁
A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.