Header Ads

Terkejut Anu Dihisap Ketika Tidur, Lelaki Bangun Lalu Membunuh Rakannya

Terkejut Anu Dihisap Ketika Tidur, Lelaki Bangun Lalu Membunuh Rakannya

Seorang lelaki dikenali sebagai M Nasir,42, dihadapkan ke mahkamah Pengadilan Negeri Tanjungkarang, Indonesia setelah didakwa membunuh rakannya bernama Bambang.

Pertuduhan dibacakan pada 3 Ogos 2017 di hadapan hakim Qori Mustikawati dengan pertuduhan iaitu membunuh dengan sengaja, dan penganiayaan sehingga menghilangkan nyawa.

Menurut M Nasir, dia tidak dapat menerima tindakan rakannya Bambang Irawan (si mati) yang telah menghisap kemaluannya ketika dia sedang tertidur.

Peristiwa ini terjadi pada 26 November 2014 lepas ketika M Nasir berkunjung ke warung milik Bambang di Jalan Yas Sudorso, Kelurahan Panjang Utara, Panjang.

M Nasir yang baru datang dari Bogor dikatakan menziarahi rakan sekolahnya iaitu Bambang di samping ingin menumpang untuk beristirehat.

Setelah beberapa jam tertidur, M Nasir merasakan ada sesuatu yang bergerak di kelangkangnya dan ketika M Nasir membuka matanya ternyata Bambang sedang asyik menghisap kemaluannya.

Terkejut dengan insiden itu, M Nasir lantas menendang Bambang lalu berlari keluar dari bilik rumah yang ditumpanginya.

Bambang tidak berputus asa lalu turut berlari untuk mengejar M Nasir dan setelah berjaya mengejar, Bambang cuba untuk memeluk M Nasir.

Ketika M Nasir cuba meronta, ternyata Bambang tetap mahu berkeras agar M Nasir tidak melepaskan diri lagi.

Berang dengan tindakan Bambang, akhirnya M Nasir mengambil sebiji batu lalu menghentak kepala Bambang yang akhirnya menamatkan riwayatnya.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.