Header Ads

Penampilan Hazama Dalam Video Klip Terbaru Cetus Kontroversi

Penampilan Hazama Dalam Video Klip Terbaru Cetus Kontroversi

Nampaknya baru-baru ini nama pelantun lagu Di Amaran Mama sering menjadi perhatian sejak tularnnya video penyamarannya sebagai gelandangan.

Memang tidak dinafikan aura Hazama sebagai penyanyi begitu hebat sehinggakan walaupun tidak menampakkan rupanya yang sebenar, peminat masih mengenali figura itu lapor MEDIA HIBURAN.

Bercerita mengenai video klip, terdahulu video Di Amaran Mama telah mencecah lebih 7 juta tontonan di You Tube.Tahniah Hazama!

Pasti disebabkan auranya, setiap kali Hazama tampil dengan single terbaru, pasti sahaja mendapat sambutan yang hebat dan tidak mengecawakan peminatnya.

Bagaimanapun, penampilan barunya untuk video klip baru mendapat kecaman setelah penyanyi itu memuat naik gambarnya di laman Instagram miliknya.

Menerusi foto itu, Hazama menukar dirinya daripada yang biasa. Rambut dibuat ala-ala Bob Marley dengan badan yang penuh dengan lukisan ‘tattoo‘.

Hazama Dikecam Gara-Gara Penampilannya Dalam Video Klip Terbaru

Hazama Bertatu

Hazama Bertatu

Ruangan komen di Instagram Hazama juga dihujani pelbagai reaksi daripada sebahagian pengikutnya di laman sosial yang nampaknya tidak menyukai penampilan terbarunya.

Perkongsian itu telah menerima lebih daripada 13,000 likes setakat ini. Rata-rata antara mereka mengecam teruk penyanyi tersebut kerana beranggapan penampilan seperti itu seolah tidak sesuai dengan ajaran Islam.

Hazama Bertatoo

Namun, pastinya Hazama ingin kelainan dalam karier seninya. Ada sahaja idea baru ingin dilontarkan. Tindakan Hazama tidak menutup ruangan komen walaupun teruk dikecam, pastinya Hazama ingin mengetahui bagaimana reaksi peminatnya terhadap penampilan dalam lagu terbarunya.#akubukandewa.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.