Header Ads

Anda Yang Kuat Onani Harus Segera Bertaubat. Individu Ini Menemui Ajal Ketika Onani

Pada zaman ini, perbuatan melakukan onani dianggap sebagai sebagai salah satu amalan harian yang dilakukan oleh masyarakat tanpa mengira tua mahupun muda. 

Kadangkala perbuatan ini dilakukan di tempat yang tidak sepatutnya seperti di tempat-tempat awam dan ada juga dalam kalangan masyarakat yang memuat naik video ke laman sosial. 

Bagaimana pun, menurut doktor pakar serta ustaz telah mengingatkan bahawa onani ini adalah perbuatan yang bahaya kepada otak dan ia juga adalah sebahagian daripada dosa. 

Namun, nasihat dan pandangan itu tidak dipandang secara serius oleh masyarakat di mana mereka lebih kerap melakukan onani itu di setiap masa dan setiap hari. 

Berikut merupakan senarai lima orang yang telah mati akibat daripada perbuatan onani serta melancap dengan cara ekstrem yang patut anda tahu.

Anda Yang Kuat Onani Harus Segera Bertaubat. Individu Ini Menemui Ajal Ketika Onani

Jeromy Carpenter adalah individu pertama yang tersenarai apabila dia telah ditemui dalam keadaan tidak bernyawa di dalam biliknya.

Kematiannya itu dipercayai sangat ngeri apabila kemaluannya tercabut daripada tubuhnya dan yang paling mengerikan adalah dia telah ditemui mati dalam keadaan tengah memegang kemaluannya dengan menggunakan tangan kirinya. 

Jerome dipercayai telah mati kerana mengalami serangan jantung akibat daripada melakukan 56 kali onani tanpa henti.


Individu kedua yang tersenarai adalah seorang remaja yang telah melakukan onani sebanyak 42 kali tanpa henti dalam satu malam. 

Seorang remaja yang dipercayai berusia 16 tahun berasal di Brazil telah ditemui meninggal di dalam biliknya kerana dipercayai dia telah melakukan onani secara berlebihan iaitu sebanyak 42 kali tanpa henti dalam masa satu malam.

Dalam pada masa yang sama, dia juga telah menghabiskan masa sepanjang malam untuk merangsang tubuhnya dan melakukan onani.

Menurut rakan sekolahnya juga dia memberitahu bahawa remaja tersebut sememangnya memiliki nafsu yang kuat sehinggakan dia mudah tertarik dengan kesemua wanita tidak mengira usia dan segala jenis warna kulit.

Kes ketiga yang meninggal akibat perbuatan onani adalah melalui renjatan dildo.

Mereka Ini Mati Akibat Kuat Onani. Anda Yang Gemar Onani Harus Segera Berhenti.

Dildo adalah peralatan seks yang digunakan oleh kebanyakan wanita untuk memuaskan nafsu mereka. 

Seorang remaja perempuan telah ditemui maut akibat terkena renjatan elektrik ketika menggunakan dildo sepanjang 9 inci.

Bagaimana pun, ibu bapa mangsa telah melarang anaknya itu supaya tidak menggunakan mainan seks tersebut, namun secara diam-diam remaja tersebut telah mengambilnya ketika tengah malam dan mencubanya sehinggalah dia telah ditemui mati pada keesokan pagi dengan keadaan dildo masih melekat di dalam kemaluannya.

Individu yang seterusnya tersenarai adalah individu yang dianggap agak gila apabila dia menggunakan belut hidup untuk melakukan onani. 

Hanya kerana rasa ingin tahu bagaimana rasanya onani dengan menggunakan belut, seorang wanita telah ditemui maut dalam keadaan yang menyayat hati. 

Kejadian yang dipercayai berlaku di Batam, Indonesia itu telah menggemparkan penduduk setempat.

Beberapa orang saksi mengatakan bahawa pada mulanya mangsa hanya ingin mencuba kerana dia tertarik dengan sebuah video lucah yang menunjukkan seorang wanita muda melakukan onani dengan menggunakan belut hidup yang tersebar di media sosial.

Sebaik sahaja menonton video tersebut, mangsa kemudiannya telah pergi ke pasar dan membeli belut untuk meniru aksi dalam video lucah yang di tontonnya.

Menurut saksi juga muka mangsa telah berubah menjadi biru ketika dia dikejarkan ke klinik berhampiran kerana belut tersebut telah memasuki kemaluannya.

Kes kelima dan terakhir adalah kes kematian akibat onani yang paling dahsyat yang berlaku di mana perbuatan onani itu dilakukan sambil mencekik leher atau dikenali sebagai auto-erotic asphyxiation. 

Mereka Ini Mati Akibat Kuat Onani. Anda Yang Gemar Onani Harus Segera Berhenti.

Seorang remaja yang dipercayai bernama Daniel Harris berusia 21 tahun yang menuntut di Australia telah ditemui dalam keadaan menyayat hati di lantai berdekatan tempat tidurnya.

Daniel dikatakan maut selepas dia melancap secara ekstrem sambil melakukan auto-erotic asphyxiation di mana mayatnya itu telah ditemui dalam keadaan separuh bogel. 

Selain itu, leher mangsa juga turut ditemui dengan diikat dengan menggunakan tali pinggang yang sangat panjang hingga sampai ke pintu biliknya. 

Difahamkan, auto-erotic asphyxiation merupakan cara untuk melancap dengan mencekik leher supaya mangsa akan berasa sesak nafas buat seketika untuk merasai kenikmatan atau keghairahan. 

Ini juga merupakan proses untuk mengurangkan atau menghentikan peredaran darah ke otak ketika melakukan onani untuk mencapai orgasme tahap maksimum.

Di samping itu, pengurangan aliran darah dan oksigen juga dikatakan dapat meningkatkan rangsangan serta menimbulkan sensasi yang tinggi bagi meningkatkan kenikmatan orgasme.

Namun, tindakan yang dianggap tidak masuk akal ini akan mengurangkan pengaliran darah ke otak dan boleh mengakibatkan anoxia serebrum di mana kekurangan oksigen pada otak boleh membahayakan nyawa. 

Melalui senarai kes onani yang pernah berlaku ini diharap kita akan berfikir sebelum melakukannya dan sebaik-baiknya perbuatan ini dibuang dari dalam diri masing-masing kerana kita tidak akan mengetahui saat bila nyawa kita akan diambil. 

Jika kita meninggal dalam keadaan ini, sudah pasti ini akan membuka aib kita seluas-luasnya dan sudah pasti keluarga kita akan mendapat malu akibat perbuatan diri kita sendiri.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.