Header Ads

Parodi 999 Oleh Nabila Huda Buat Netizen Terhibur Gelak Pecah Perut

Parodi 999 Oleh Nabila Huda Buat Netizen Terhibur Gelak Pecah Perut

“Maafkan saya kerana lepas sedutan itu, sampai terlupa pulak nama bapak saya. Sekian laporan daripada Zakiah Zakariah, 999”

Macam yang kita tahu, artis kat Malaysia ni selalu sangat jadi bualan mulut makcik pakcik bawang. Tak kisahlah benda tu baik atau tak, confirm-confirm jadi panas bila dapat kat golongan bawang-bawang ni. Lulss dah macam persatuan! 

Macam sebelum ni, perkongsian Igstory yang dibuat oleh Puteri Sarah dah menarik perhatian peminat dengan sikap caring dia kat maid. Then tular pula video Sharifah Sakinah dengan perangai gila-gila dia tu. Semalam, giliran salah sorang pelakon terkenal kita pula yang jadi bualan peminat bila parodi dia menjadi.

“Maafkan saya kerana lepas sedutan itu, sampai terlupa pulak nama bapak saya. Sekian laporan daripada Zakiah Zakariah, 999”

Siapa je yang tak kenal Nabila Huda? Lakonan dia memang tak boleh dinafikan lagi, memang tip top! Setakat parodi-parodi ni apa lah sangat kan? Semalam, Nabila Huda ada kongsikan video dia parodikan rancangan 999 dengan captionnya, 

“Maafkan saya kerana lepas sedutan itu, sampai terlupa pulak nama bapak saya. Sekian laporan daripada Zakiah Zakariah, 999”


Video pendek berdurasi 49 saat tu telah dikongsikan di laman Instagram milik Nabila Huda sendiri. Video tu sekarang hampir cecah 100 ribu tontonan. Wowww ramai kot tengok!

Rata-rata peminat memang tertarik dan terhibur bila tengok video tu. Sampaikan ada yang dok ulang-ulang video tu sebab cepat sangat ‘dadah’ tu terkesan kat Nabila Huda. Kannn! Cepat betul lupa nama bapak dia! Peminat turut memuji bakat asli yang ada pada Nabila Huda, sebab dia ni macam serba serbi boleh!

“Kalau tak kelakar tu bukan dia lah”

“Bengong yang comel ni Abil! Dia ni memang talented betul lah. Cakap je nak berlakon jadi apa”

“Boleh masuk superspontan dah ni!”

Parodi Nabila Huda ni memang win lah! Artis-artis Malaysia macam ni lah yang kita nak kan! Apa-apa pun selama maju jaya Abil! 


Sumber: lobakmerah.com

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.