Header Ads

(Video) Setelah Sekian Lama Memendam Rada Akhirnya Sajat Sudah Tak Tahan Dengan Perangai Jelek Dato Alif Ketika Mereka Rakam Lagu Di Indonesia. Asyik asyik Nak Rakam Video Insta Je Dato Ni


Dimana ada Dato Aliff Syukri mesti ada Sajat. Mereka memang tidak akan terlepas dengan bermacam kontroversi dari bidang perniagaan, lakonan dan nyanyian. Bermacam macam cerita dan kebanyakkannya memang geli hati.

Apa saja yang dimuatnaik di Instagram miliknya, pasti jadi bualan hangat! Ada yang suka, ada yang kecam…pendek kata macam drama tak berkesudahan.

Terbaru, jutawan kosmetik terkenal Nur Sajat umum bakal tampil dengan single terbaru hujung tahun ini.

Dalam masa sama, Sajat memberitahu untuk single kali ini, dia tidak keseorangan kerana bakal berduet dengan rakan baiknya, Datuk Aliff Syukri dan selebriti hangat Indonesia, Lucinta Luna. Wah, hebat!

Sebelum ini, Sajat pernah muncul dengan single bertajuk Makhluk Penggoda pada Mac lalu.

Aliff Syukri Marah Sajat


SAJAT LUAHKAN APA YANG DIA TIDAK PUAS HATI DENGAN ALIFF SYUKRI

 Strees!!!nak nyanyi dalam studio pun nak record itu ini si dato aliffsyukriterlajaklaris …. semua benda nak record tau..kita ini nak buat latihan dulu!! Perlu ker record???

Korang rasa macam mana?? Bukan senang dapat peluang ke Indonesia ini… nasib lucintaluna dan muhdiqbalsani ada tenang kan saya Komen Netizen dhiarizq_ainamrie – “drama je nie buat2 gadoh sama mcm drama dia buat lagu pertama dia dgn dato alif dlu..

hahahhaa” nierarazak – “Sajat kene belajar dgn lucintaluna tu mcm mne nak bg sedap suara . ni halkum pon terjojol . x sakit ke asyik kepit suara jaaa .” norazsh – “He2..dato record kita semua dapat follow…sampai da hafal lagu ni…gd luck ya”

sumber

No comments:

Powered by Blogger.