Header Ads

Wanita Cantik Ini Kongsikan Rahsia Pudarkan Jeragat Dan Kurangkan Whitehead, Tengok… Sangat Berkesan Dan Senang Untuk Disediakan, Begini Cara Sediakannya...



Haaa… perempuan ni kalau muda-muda tak jaga kulit maka cepatlah kulitnya bermasalah naik macam-macam. Tetapi salah guna produk pun boleh mengundang jeragat, jerawat dan whitehead.

Jadi kalau nak selamatkan kulit, anda boleh cuba tip yang dikongsikan saudari Marina Saringat ini. Sudahlah jimat, senang nak buat pula!

Tip Pudarkan Jeragat dan Whitehead
Actually ni petua orang dolu-dolu. Tapi saja ari flashback balik dekat ugais sejak ari belajar and dapat petua dari ibu ibu.


Tip pertama yang ari dapat ni sangat mudah dan senang je nak cari bahan-bahannya. Apa pun petuanya, mestilah kena KONSISTEN tahap infiniti gaiss.

Bahan-bahan:
-Sebiji buah limau tak kesa kasturi/purut/lemon(kalau lemon maybe kena hiris halus sebab kita perlukan jusnya sahaja)

-1 sudu kecil tepung gandum/kalau takda tepung gandum/tepung beras boleh asalkan berasaskan tepung.

-Perahkan jus limau dan campurkan ke atas tepung.

-Gaul sebati.



Cara Pakai
-Pastikan sebelum lumur di muka, gaisss… bersihkan muka terlebih dahulu. Barulah tepek pelan-pelan lembut lembut pada muka youalls.

-Amalkan 3 kali seminggu dan konsistenkan pemakaian, lelama ugais tengok whitehead berkurangan, jeragat memudar plus lama-kelamaan kulit jadi bersih wakkkk!



Selamat Mencuba!

Nota:
Awalnya pedih sikit, lama lama tunggu sehingga 15 minit/ kalau pakai waktu malam sebelum tido teruskan pakai hingga pagi pun takde masalah.

sumber : FB Marina Saringat via mingguan wanita

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.